Re: !POMOCY! - Komputer startuje raz na kilkadziesiąt prób.

Autor: Damian Kołkowski (damian_at_kolkowski.no-ip.org)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 09:45:45 MET

* motto <motto77.NOSPAM_at_op.pl> [2003-12-25 22:39]:
> Procesor: Athlon XP+ 1700 (0,13) [nigdy nie kręcony]

A nie jebło Ci się z ta technologią? Zdaje mi się, że od 2200+ byłu w 0,13 i
to na jądrze thunderberda.

Chyba, że teraz robią wolniejsze z takowym jądrem w takiej technologii - w co
wątpię, poco się cofać?

> RAM: Kingston 512MB DDR 400MHz

Najprawdopodobniej przyczyną jest to, że Twoja płytka nie lubi jak kości
pamięci nie są umieszczone od pierwszego slota.

> Płyta: JetWay KT400DB [BIOS nie był upgrate'owany, jest fabryczny]

kt_400 DB ??? Co jest? Nie ma takiego chipsetu - gdzies Ty to znalazł? Na
witrynie porducenta są kt_400 i kt_400a.

Proponuję ściągnąć najnowszy BIOS pod Twoją płytę główną z witryny producenta.

> Komputer zasilany z UPS'a (chodź po jego pominięciu zachowuje się dokładnie
> tak samo).

A testowałes na innej pamięci, bądź z defaultowymi ustawieniami BIOS?

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # http://kolkowski.no-ip.org/ #