Re: LCD 19'' za 4000-4300PLN

Autor: Dzik (piotrek204.usunto_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 12:00:13 MET

Użytkownik "Tasior" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jaki byscie polecili? Konkretny model i czy warto?
> Obecnie mam Dell'a 21'' P1100 CRT a siedze po 16h na dobe i zacząłem
myslec
> o oczach.

I slusznie.

> Jaki polecanie monitorek model / firma? I czy bede mial duzo gorszy spadek

Firmy nie powiem bo sie nie znam.

> jakosci obrazu niz na CRT...? Aha karte grafiki mam ATI 9500 Pro
> I jak to z tym smużeniem? Komp głównie Word, ale zdarza sie film czy gra.

Zalezy jak kto patrzy, mi nie przeszkadzalo na matrycy o czasie 25ms,
najlepiej pojdz do sklepu i zobacz.
A z jakoscia, uzywalem della 18" i mialem problem z ustaiweniem obrazu.
Poddalem sie i wymienilem karte na dvi i jest super.
Tzn bylo super, bo wymienilem na 15" i jest lepiej, serio. Siedzenie przy
18" mnie meczylo a moge spokojnie pracowac w 1024x768.

> Nie odsylajcie mnie na monitory.pl Testy czytalem strona super ale
> zglupialem prosze o rade z obserwacji....

Zalezy co kto lubi, niektorzy u mnie w pracy nie chca zamiany crt na 18"
lcd, a inni chwala wiec nie ma reguly.

Pozdro

Piotrek