Re: CHIP -magazyn

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:55:12 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Czlowieku jeszcze przed 3.11 korzystalem z DR Multiuser DOS 5 i zaraz potem
> z Multiuser DOS 7 GOLD. To co Ty nazywasz wielozadaniowoscia w Windows bylo
> i jest tylko nedzna namiastka (ersatz dla tych co znaja niemiecki :-)))) i

ROTFL;

> tak zostalo do dzisiaj bo mam w sieciach W2000 ktore pozwala tylko kilka
> razy uruchomic niektore aplikacje a potem zglasza blad "za malo RAM". Malo

ROTFL;

> to powstalo programikow firm trzecich do poprawy zarzadzania pamiecia pod

i wydaje ci sie, ze skoro system wielozadaniowy slabo zarzadza pamiecia,
to znaczy ze nie jest wielozadaniowy??

> roznymi "windami". Windy to jest chlam programistyczny i perelka
> marketingu ...

i wlasnie dlatego, ze jest to chlam progragmistyczny uzywaja jej
chociazby w Polsce miliony uzytkownikow i trudno trafic na sprzet, ktory
nie bedzie mial softwareowego wsparcia dla windows, podczas gdy bedzie
mial takie wsparcie dla innego systemu;

i rowniez dlatego dla przecietnego czlowieka windows=komputer; i jak
mysla o obsludze komputera to maja na mysli wlasnie operacje w
okienkowym srodowisku windows i obsluge popularnego windzianego
oprogramowania - pakietu biurowego itepe;

pozdrawiam;
adas;