Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 14:57:33 MET

Użytkownik "KriSSo" napisał:

> Jak Ci się udało tak ustawić OE, że jest on najszybszy
> z czytników, które wymieniłeś. Znasz jakąś metodę ?

Nijak. Mam w tej chwili w OE ponad 200.000 postów z grupy
pl.comp.pecet. Ładowanie faktycznie trochę trwa, ale mi to problemu
nie sprawia. Natomiast w tych przeglądarkach, z których korzystałem
wolno trwa samo wyświetlanie okienek, wyświetlanie poszczególnych
postów, itp.

Dla ścisłości: pracuję teraz na PII 400 MHz, 192 RAM'u i Win 2000.
OE zawiera wszystkie poprawki (przynajmniej mam taką nadzieję), do
tego pomaga mu PowerTool i jakoś to działa. Ja jestem zadowolony;
nie potrzebuję wodotrysków i nie mam czasu na instalowanie
wszystkiego co wpadnie mi w ręce.

P.S.
Nie mam zamiaru z nikim dyskutować, który czytnik jest lepszy.
Wierzę wszystkim, którzy powiedzą, że jego newsreader jest
najlepszy na świecie. Macie absolutną rację :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper