ASUS A7V333 i głosowy komunikat błędu przy włączaniu kompa !!!

Autor: Malcom (nospam_malcom-poczta_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 14:51:03 MET

Płyta główna: ASUS A7V333
Procesor: DURON 1300
RAM 256 MB / chyba DDR266

i problem... załączam kompa i nic, żadnego pisku, monitor się nie załącza, i
komunikat głosowy: "system faild... (coś tam)", tego trzeciego słowa nie
rozumiem. Stało się to zaraz po transporcie kompa w inne miejsce.
Sprawdzałem wszytskie kable, złącza, itp. żeby wykluczyć że coś przy
transporcie się odłączyło. Jedyne co zauważyłem, to kartę graficzną lekko
wysuniętą ze slotu AGP, poprawiłem, ale komp dalje nie chadza. I to akurat
przed samymi świętami. Wyjąłem nawet na chwilę baterię, żeby wyczyścić BIOS,
ale nic to nie dało. Jedyne co można zaobserwować to ten komunikat głosowy.
Występuje on zaraz po włączeniu kompa, nie po jakimś tam czasie, ale od razu
jak nacisnę POWER. Trochę to dziwi, bo jakby to była karta graficzna, czy
pamięć to informacja powinna być chyba trochę później, przynajmniej 1-3
sekund. Z tego co się orientuję to pierwszy startuje chyba BIOS, co nie? Czy
możlwie żeby coś z nim było nie tak. Z góry dzięki za poświęcenie mi chwili
uwagi i sugestie na ten temat.

--
Pozdrawiam, Adam P.
adam1p_at_interia.pl