Re: Problem... Sam juz nie wiem z czym

Autor: Grzegorz Różański (radmor_at_tenbit.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 17:18:06 MET

Użytkownik "MarekZ" <mzural_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam

> zacinal
> wyczuc
>
> Jaka dokładnie płyta ?
> Jakie masz ustawienia w BIOSie ?

Tylko trzebawyjasnic pare rzeczy, tamtap lyta Gigabyte to juz historia,
wspomnialem o tym, zeby powiedziec, ze to nie moj pierwszy problem z
wlodipolem.
Akutalnie mam MSI KT4AV... A ustawienia raczej dobre ;) Problem sam wyniknal
z dnia na dzien. Nic nie zmienialem wtedy ani nie przeinstalowywalem, po
prostu zasiadlem, zeby sobie pograc i nie dzialalo tak jak dzien wczesniej.
Zrobilem jedna reinstalcje i dzialalo znow normalnie, nastepnego dnia znow
problem, z tym, ze zadna reinstalacja do dzisiaj nic nie dala. Nawet ta
wymiana pamieci...
A co do ustawien biosu to ciezko mi napisac jakie mam, bo co? mam po kolei
przepisywac ;) Poza tym nic nie zmienialem i samo przestalo dzialac. W
sklepie tez oczywiscie na bios patrzyli, a sam w domu tez mieszalem

> Że pamięć to było wiadomo od początku. Sprawdź jaką masz teraz a następnie
> sprawdź na stronie Gigabyte czy przypadkiem z tym typem pamięci nie ma
jakiś
> problemów ( dla Twojej płyty głównej )

To raczej nie to, bo tak jak mowie nawet na tamtej starej, uszkodzonej
pamieci dlugo dzialalo dobrze inagle przestalo jeszcze na tej starej. Po
wymianie nic sie nie zmienilo

> Jaki masz dysk ? Jeżeli to jest Samsung to spróbuj pożyczyć od kumpla inny
> np. jakiegoś Seagate i wtedy potestuj.

Wlasnie mam Seagate Barracuda 80GB...

> Piszesz, że śmigało wszystko cudownie. Kiedy przestało ?

Z dnia na dzien, jakis cud...

> Instalowałeś coś ? Jak instalowałeś ponownie systemy jak to robiłeś ? - na
> sformatowany dysk ?

wlasnie nic nie instalowalem. Gralem w nocy jednego dnia, siadlem nastepnego
nierobiac na komputerze nic caly dzien i juz sie walilo. Ta jedna
reinstalacja i myslalem, ze to to, bo byl spokoj na jeden dzien. I tylko na
jeden... Wiem, ze to brzmi jak jakas bzdura, ale mnie krew zalewa juz... To,
ze chodzi wolniej to nie tylko moje zdanie tylko to po prostu widac, ze cos
jest nie tak, momentami sie po prostu nie da grac. Chyba, ze zmienie detale,
a i tak zalezy to od pory dnia, bo nieraz nawet mziana detali nic nie
daje... Co za idiotyzm...

> Jak masz podłączone inne napędy ( kanały, master /slave ) ?

Mam nagrywarke i dvd, nie chce mi sie sprawdzac teraz, ale z tego co
pamietam to ostatnio jak to zostawialem to one byly na osobnej tasmie niz
dysk

> Robiłeś testy na samym dysku ? ( odpięta reszta )

W sumie nie, ale watpliwe by cos to dalo... W koncu chodzilo na tych samych
ustawieniach... Ale z nudow sprawdze jeszcze jak mnie najdzie, zeby znow
rozkrecic tego grata

> Jak odpowiesz na powyższe pytania to zobaczymy co dalej : )
>
> Pozdrawiam
> Marek

Niby swieta to chcialem sobie w cos pograc, a tu brzydze sie zasiadac do
kompa jak mi nawet jedna klatka ucieka, nie mowiac o czyms takim. W koncu
dalem tyle kasy za sprzet, a tu nagle taki syf... :(

pozdr
Radmor