Re: Radeon 9200 SE i win XP

Autor: mariusz (madamsz_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 17:27:36 MET

> Witam
>
> Kupilem wczoraj karte graf. Radeon 9200 SE (XpertVision lol):) Po
odinstalowaniu sterow od mojego gf2mx400 wladowalem karte w slot agp -
odpalilem komputer i zaczalem instalowac sterowniki... po instalacji restart
systemu i CO? I komputer szaleje. Co chwile wysakkuja jakies bledy o tym ze
"opozniony zapis nie moze sie odbyc" , o tym ze za malo zasobow na odpalenie
czegokolwiek..wszystko strasznie zwalnia itd (athlon xp 2600+ , 512ddr..).
po odinstalowaniu sterownikow wszystko wraca do normy - po sciagnieciu
najnowszych catalystow dzieje sie dokladnie to samo - wie ktos z aws co to
moze byc?

Witam

U mnie przy przesiadce Z Gf2 na Radeona 9000 wszystko działa bez
najmniejszego problemu,
ale do wywalenia sterowników NVidia urzyłem jakiegoś programu który
odinstalował
pozostałości które jednak pozostają po zwykłym "odinstaluj urządzenie"
To wszystko na Win2000 prof.

Pozdrawiam
Mariusz