Re: Problem... Sam juz nie wiem z czym

Autor: MarekZ (mzural_at_op.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 14:37:52 MET

Witam

> Moja przykra przygoda zaczela sie w czerwcu kiedy uradowany postanowilem
> kupic nowy komputer. Od razu kupilem go ze strzelona plyta Gigabyte,
zacinal
> sie co chwile przy roznych gierkach, tych 3d. Oczywiscie ciezko bylo
wyczuc

Jaka dokładnie płyta ?
Jakie masz ustawienia w BIOSie ?

> przyznali sie, ze pamiec walnieta.
> Pytam ile mam czekac, pan odpowiada, ze tak ze 3 tygodnie... Omal tam

Że pamięć to było wiadomo od początku. Sprawdź jaką masz teraz a następnie
sprawdź na stronie Gigabyte czy przypadkiem z tym typem pamięci nie ma jakiś
problemów ( dla Twojej płyty głównej )

> Powaznie, raz wydaje sie chodzic troche lepiej
> raz gorzej, no cuda... Komputer to Athlon 2400+, plyta MSI KT4AV, pamieci
> 512 333Mhz, GForce 440 MX... Na tym konfigu smigalo wszystko cudownie i
> nagle wszystko szlag trafil... Najgorsze jest to, ze to niby dziala, a nie
> dziala wlasnie.

Jaki masz dysk ? Jeżeli to jest Samsung to spróbuj pożyczyć od kumpla inny
np. jakiegoś Seagate i wtedy potestuj.

Piszesz, że śmigało wszystko cudownie. Kiedy przestało ?
Instalowałeś coś ? Jak instalowałeś ponownie systemy jak to robiłeś ? - na
sformatowany dysk ?
Jak masz podłączone inne napędy ( kanały, master /slave ) ?
Robiłeś testy na samym dysku ? ( odpięta reszta )

Jak odpowiesz na powyższe pytania to zobaczymy co dalej : )

Pozdrawiam
Marek