Re: Do użytkowników MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2 - problem z obsług± pamięci KINGSTON DDRAM 512MB KYR400X64C3

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 17:21:11 MET

Dnia Fri, 19 Dec 2003 09:51:36 -0000, Wojtek Dzwonek
<wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl> napisał:

> W opcji "Frequency/ Voltage Control" bios pokazuje przy
> DRAM Voltage Adjust [2,7 V]...

Poszukaj na stronie Kingstona (bodajże kingston.com/installvalueram) jakie
napięcie powinna mieć ta ko¶c.
Ja mam wprawdzie 2 ko¶ci KVR400X64C3/256 ale napięcie 2,6V.
Miałem swego czasu bluescreeny i okazało się, że było ustawione napięcie
2,7V więc zmieniłem na 2,5 i było OK. Po jakim¶ czasie podniosłem do 2,6V,
nie ma żadnych problemów i tak już zostało.

BTW. mam t± sam± płytę, ten sam procesor, pamięć praktycznie też, ale
FSB ustawiłem na 200Mhz żeby układ pracował synchronicznie z pamięci±.
(tak tylko z ostrożno¶ci procesowej - jak mawi±j± prawnicy - zmniejszyłem
mnożnik na 10).
A wła¶nie - jak masz ustawione taktowanie pamięci i timingi?

--
Pozdrowienia
Wojtek