Re: problem z wd i sata

Autor: Przemek (nospam_at_nospam.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 17:23:46 MET

Użytkownik "Lboss" <leszekch_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!!
> Prosze o pomoc poniewaz pierwszy raz podłączam sata.
> Mam dysk WD1200JD są tam dwa nowe wtyki (nowość dla mnie ) i napięciowe,
> problem polega na tym że jeden wtyk idzie na płyte (narazie jest ok),a
drugi
> to przejściówka na napięcie ale po co jeżeli jest już wtyk napięciowy
> (zwykły jak w normalnych urządzeniach).
> Pytanie brzmi czy podłączać oba wtyki (napięciowe) czy tylko jeden?

Podlacz tylko zwykly wtyk zasilajacy , ta przejsciowka jest do dyskow ktore
nie maja juz gniazda do zwyklej
wtyczki zasilajacej (niektore firmy produkujace dyski sata nie montuja juz
zwyklych gniazd i uzyskuja dzieki temu z 10 centow oszczednosci :) a
uzytkownik zmuszony jest potem kupic przejsciowke za 2 dolary .

pzdr