Re: Do użytkowników MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2 - problem z obsługą pamięci KINGSTON DDRAM 512MB KYR400X64C3

Autor: Wojtek Dzwonek (wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 08:43:32 MET

> Poszukaj na stronie Kingstona (bodajże kingston.com/installvalueram) jakie
> napięcie powinna mieć ta kośc.
> Ja mam wprawdzie 2 kości KVR400X64C3/256 ale napięcie 2,6V.
> Miałem swego czasu bluescreeny i okazało się, że było ustawione napięcie
> 2,7V więc zmieniłem na 2,5 i było OK. Po jakimś czasie podniosłem do 2,6V,
> nie ma żadnych problemów i tak już zostało.

Dziękuję za odpowiedź, nie chciałem ryzykować i zwróciłem pamięcie do
hurtowni, w zamian
za 400 wziąłem 333 firmy KINGMAX i na razie jest OK, panowie z serwisu
hurtowni
potwierdzili problemy z pamięciami Kingston i moją płytą...

> BTW. mam tą samą płytę, ten sam procesor, pamięć praktycznie też, ale
> FSB ustawiłem na 200Mhz żeby układ pracował synchronicznie z pamięcią.
> (tak tylko z ostrożności procesowej - jak mawiąją prawnicy - zmniejszyłem
> mnożnik na 10).
Jak to zrobiłeś? Procesor kupiłem tydzień temu i ma chyba zablokowany
mnożnik,
bo zmiany FSB (przy ustawieniach AUTO) powoduje nie podnoszenie się
systemu...
Jak zmienić mnożnik z ustawień Biosu?

Pozdrawiam Wojtek