Do użytkowników MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2 - problem z obsług± pamięci KINGSTON DDRAM 512MB KYR400X64C3

Autor: Wojtek Dzwonek (wojtek_dzwonek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:51:36 MET

Cze¶ć,
Mam płytę MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2, procesor PROCESOR AMD ATHLON XP 2500+
bar
i pamięć KINGSTON DDRAM 512MB KYR400X64C3.

Ustawiłem w biosie w opcji "Advanced Chipset Features":
System Performance [Auto]
CPU FSB Clock [166]

Płyta wykrywa prawidłowo procesor, natomiast mam problemy z prac±
pod systemem operacyjnym (XP).
System RESTARTUJE się w różnych momentach lub w trakcie np. działania gra
wychodzi do systemu.
Prawdopodobnie jest to wina pamięci, bo włożyłem "stare" DDRAM 256 Mb 333 i
wszystko było ok.

W opcji "Frequency/ Voltage Control" bios pokazuje przy
DRAM Voltage Adjust [2,7 V]...

Na płycie jumper (J11) CPU FSB Frequency jumper jest ustawiony (na warto¶ć
Short 133/166 Mz),
jumper (J11) FSB Mode Jumper jest nie ustawiony.

Czy na pewno mam niesprawn± pamięć czy co¶ należy jeszcze przestawić w
Biosie?

Pomóżcie Wojtek