Re: zamiana ntfs na 32

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:55:30 MET

Patefoniq wrote:
> A tak jako ostatnie slowo tego topicu, to uzywam NTFS5 i uwazam, ze
> jest to naprawde szybki i wydajny Sytem Plikow. Aha, a do zalet
Jeszcze powiedz że jest szybszy od FATu

> smialo mozna zaliczyc wielkosc pojedynczego pliku, ktory moze byc o
> rozmiarach calej partycji (czyt. nieograniczony). Szczegolnie to jest
> przydatne dla osob, ktore np. nagrywaja filmy za pomoca Tunera TV.
To rzeczywiście może być zaletą, ale nie każdy tego wymaga.

> W co do defragmentacji, to naprawde ja nie widze problemow i spadku
> wydajnosci. Poza tym zabepieczen na NTFS nie da sie porownac do
> zabezpieczen na FAT32 (ktorych nie ma :>>)
Widać mało danych przpuszczasz przez kompa. u mnie rotacja to czasen
kilkadziesiąt GB tygodniowo.
A co do rzekomych zabezpieczeń NTFS to są one często lipne a sam system NTFS
nie jest również wolny od błędów.

T.