Re: Wadliwy LCD czy mam wadliwy wzrok?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:20:59 MET

Użytkownik "marek jedlinski" <cicho_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Właśnie zrobilem drugie podejście i teraz widze, ze każdy monitor LCD 17"
> pulsuje mi prosto w oczy. Fakt, ze te monitory stoją w Media Markt
> podlaczone trzydzieści do jednego kompa i pracuja w nieoptymalnych
> warunkach, ale jednak. Oglądam Eizo L557, ktory po prostu pulsuje - nie
> matryca oczywiscie, ale lampa która ją oświetla.

Ja mam 15" LCD Marvin i karte graficzna R9000PRO i umnie ekran "miga" gdy na
ekranie jest ekran ladowania sie windows XP. Miga z czestotliwoscia mniej
niz 25 Hz, ale tylko wtedy, gdy mam podlaczona karte pod TV i karta ma
wgrany bios NTSC. Jak byl bios PAL, to monitor sie wylaczal, bo nie
wyswietla 50 Hz, ale to tylko i wylacznie podczas wlaczania kompa wiec nie
przeszkadza to tak bardzo.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl