Re: Papier i HP DJ 930C

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:31:47 MET

> Witam, czy ktoś wie jak rozwiąza? problem wciągania w tej drukarce kilku
> kartek jednocześnie?

hejka

ja w hp6xx radzilem sobie w ten sposob ze przemywalem co 2-3 miesiace
walki gumowe toluenem, co rozwiazywalo ten problem praktycznie calkowicie.
wyciagnij wszystkie kartki z podajnika, podnies pokrywe, przemyj
widoczna czesc walkow, nacisnij i przytrzymaj przycisk wysuwania papieru
(drukarka bedzie chciala wydrukowac strone testowa, ale poniewaz nie bedzie
papieru, pokreca sie tylko walki), znow podnies pokrywe, przemyj itd. az
walki na calym obwodzie zostana przemyte.
rob to wacikiem i bardzo ostroznie, cobys nie "przemyl" plastikowych mocowan
i innych, stykajacych sie z walkami plastikowych elementow, bo te toluen
bardzo dobrze rozpuszcza.
problem byl na grupie wielokrotnie omawiany, przejrzyj archiwum,
moze ktos poddal lepsze pomysly :P

> Czy nale?y wywali? za okno i szerokim ?ukiem omija? HP?

nie. to bardzo dobra drukarka.

pozdrowka,
jaco

ps. ile lat ma twoja drukarka? moja 920 ma 1,5 roku i jak na razie
(odpukac) problem ten jeszcze nie wystapil.