Re: Nie kupujcie CD-R esperanza

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 06:36:07 MET

A_Zet wrote:

> Na bialych.

Lepiej byś zapytał o ATIP!
Szukaj 'Cdrid163' (czyli "CDRIdentifier") na cdrinfo!!!
(NERO też to podaje...)
Ja największe kłopoty mam (i to nie zależnie, czy to AKOS, Esperanza, czy
"Millennium GREEN"):
ATIP: 97m 27s 18f
Disc Manufacturer: Plasmon Data Systems, Ltd.
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)
ATIP: 97m 32s 19f
Disc Manufacturer: Prodisc Technology Inc.
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)

P.S. Po za tym, właściwszą grupą jest:

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|