Re: test pamieci

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 23:06:22 MET

Dnia 2003-12-18 14:25, Użytkownik Sander napisał:

> MemTest86 http://www.memtest86.com
> GoldMemory http://www.goldmemory.cz

No i jest problem bo ten pierwszy nie pokazuje zadnych bledow a ten
drugi pokazuje ich duzo. Czy to wiarygodne programy? GM mialem jakas
wersje dostepna na stroni z 2000 roku. Pamiec jest z 2002 (uzywana ale
jeszcze na gwarancji i nie wiem co powiedziec w serwisie). A pamiec
ewidentnie szwankuje ale komputer sie odpala i Winda 2000 chodzi. W
2000r. nie wiem czy DDRy PC2100 juz istnialy? Moze ten program zle
interpretuje budowe pamieci? Wie ktos moze skad sciagnac nowsza wersje
GoldMemory?

Moze jeszcze jakies inne sugestie?

Z gory dzieki.

pkruk