Re: znikające partycje

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:53:07 MET

Użytkownik "K4Cp3R" <outlaw007_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Nie mogłem zainsalować linuxa bo wieszała mi się instalacja więc
> wymieniłem RAM z 128 na moje stare 32 i źle włożyłem bo komp nie
> chciał ruszyć więc poprawiłem i ruszył zainstalowałem linuxa.
> Włożyłem spowrotem 128 uruchamiam wina i tu problem nie ma partycjii
> d i e tylko c gdzie jest tylko win98. Co mogło spowodoać zniknięcie
> partycjii? Może ten źle włożony RAM ? Jest już po fakcie bo danych
> już nie mam ale z ciekawości pytam co mogło być

Którego Linuksa? Mandrake 9.2 ? ;-). Jego instalator ma jakiegoś
wrednego buga, już trzecia osoba pisze, że straciła wszystkie dyski
logiczne na partycji rozszerzonej przez niego. Ostały się ino
podstawowe...

Grupa pl.comp.os.ms-windows.win9x, wątek "Problem z instalacja Windows
XP" z 29.11.2003.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/