Re: Nie kupujcie CD-R esperanza

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 10:33:26 MET

Dnia Wed, 17 Dec 2003 10:18:40 +0100, "Pantera21"
<pantera21_at_interia.pl> napisał(a):

>A nagrywasz na białych, zielonych czy niebieskich? Ja od 0,5 roku nagrałem
>ok 300 białych i uwaliłem może 6-10. Na niebieskich może 2 na 100. Ale to
>chyba norma?

Na bialych.

Kupilem dwa pudelka po 10 sztuk. nagrywam z pierwszego: 3 dobre, trzy
zle, zostaly mi 4 z tego pudelka. Byc moze trafilem na taka partie?
Z tym, ze trzecia dobra nagralem juz z ograniczeniem szybkosci przed
nagraniem, moze tez by sie wywalila? :-)

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}