Re: TNT2 VANTA /M64 32MB jakie detonatory - kaszana

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:38:19 MET

Niejaki AnkaS twierdzi jakoby:
> A może jeszcze winne są jakieś ustawienia BIOSU,
> coś co Matroxowi G200 nie przeszkadza a Vancie owszem:

Hmm... wątpię, ale...

> AGP X4: Auto
> AGP X4 MODE: X4

Zmień może na x2, Vanta i tak x4 nie obsługuje.

> AGP Fast Write : Disabled,
> nie wiem jakie na znaczenie to Disabled, ale jest defaultowe w opisie płyty
> poza tym w sekcji Boot ostatnia pozycja VGA BIOS była PCI, nie wiem czy
> zmienić na AGP (matrox chodzi bez tego, ale moze TNT2 potrzebuje)

Zostawić Disabled. Vanta i tak tego nie obsługuje (coś czuję że się
powtarzam :) )

> Poprawny adres stona-małpa-fuw.edu.pl
> AsusA7V133 Rev. 1.05(bez kropki), AthlonXP 1700+(Palomino),
> 512 MB SRAM, Matrox G200 8MB, 40GB Seagate U6 ST340810A,
> CD-RW CenDyne LTR52246 S, DVD Samsung

Jak tak patrzę na ten konfig to coś czuję, że 3D to na nim
wykorzystywanie nie jest ;) Tak więc radzę zostawić Matrova, ma lepszą
jakość obrazu prawdopodobnie :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//