Re: TNT2 VANTA /M64 32MB jakie detonatory - kaszana

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 19:05:58 MET

A może jeszcze winne są jakieś ustawienia BIOSU,
coś co Matroxowi G200 nie przeszkadza a Vancie owszem:
Płyta główna A7V133 rev 1.05,
w Biosie w Advanced-->chipset Configuration
jest :
AGP X4: Auto
AGP X4 MODE: X4
AGP Fast Write : Disabled,
nie wiem jakie na znaczenie to Disabled, ale jest defaultowe w opisie płyty
poza tym w sekcji Boot ostatnia pozycja VGA BIOS była PCI, nie wiem czy
zmienić na AGP (matrox chodzi bez tego, ale moze TNT2 potrzebuje)

POzdrawiam Anka

--
Poprawny adres                                 stona-małpa-fuw.edu.pl
AsusA7V133 Rev. 1.05(bez kropki), AthlonXP 1700+(Palomino),