Odp: niedrogi, przyzwoity webcam - co kupić?

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:37:20 MET

Użytkownik digitariusz <digitariusz_at_wywalto.op.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:brt59n$d5l$1_at_news.onet.pl...
> witam!
>
> planuję zakup webcama, a właściwie dwóch.. nie znam się na tym za
> bardzo, dlatego proszę o pomoc.
>
> zainteresowało mnie na przykład to:
>
> co sądzicie? może ktoś ma taką?
> a jeśli ta nie, to jaka?
>
> moje wygania:
> - cena do ok.110zł za jedną, więcej nie mam :(
> - możliwość zrobienia "zdjęcia" (również z niewielkiej odległości, tak
> powiedzmy od 20cm chociaż). nie musi być przycisku na kamerze.
> - możliwość nadawania w rodz. 640x480.
> - mile widziany mikrofon
> [...]

Mam w domu z identycznymi parametrami tylko innej f-my.
O nadawaniu 640x480- w internecie możesz zapomnieć.- Chyba że z odświeżaniem
raz na minute,
Mikrofon musisz mieć osobno bo musisz mieć go bliska a kamera kikadzeisiąc
cm. od obiektu.
rozdz 300pxi to nie rozdz do robieni zdjeci- Chocaić czasami - na dworze-
wychodza już w miare miare- ale nie traktuj tego jak aparat a tylko
dodatkowy bajer.
Wymagania sprzetowe ma małe. - tyle ze potrzebne jest złacze USB.........w
komputerze..