Re: TNT2 VANTA /M64 32MBzmiana na Geforce256

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 14:05:19 MET

Z tego wszystkiego zrobiłam roszadę karciano komputerową
i TNT2 wlozylam do kompa z XP, kupil od razu
z niego wyjęłam Geforce 256 i wetknęlam na swojego ASUSA pod W98
rozpoznal ustawil sie od razu na wlasciwa rozdzielczość,
ale pluł przy DVD, ze nie moze odtwarzac bo zle zainstalowana karta.
Po sciagnieciu sterownikow z Creativa uspokoił sie i wszystko gra.
teraz bede sobie porownywac na czym lepiej widac na Matroxie,
czy na geforce256 Creativa.

Dzieki wielkie za porady i pomoc

Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
Anka

--
AsusA7V133 Rev. 1.05(bez kropki), AthlonXP 1700+(Palomino),
512 MB SRAM,  Creative Geforce 256, 40GB Seagate U6 ST340810A,