Re: Kontrolery PCI USB - czy sa z nimi jakies problem?

Autor: Michał Michna (michura_at_yahoo.com)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 18:13:51 MET

Mon, 15 Dec 2003 21:16:02 +0100, na pl.comp.pecet, Jaroslaw Jaszewski
napisał(a):

> Moje pytanie jest takie:
> Czy kontrolery takie dzialaja z wiekszoscia sprzetu?

tak - wymagają jedynie wolnego złącza PCI

> CZy bedzie wszystko prawidlowo dzialac pod Win98se ?

USB 2.0 może mieć problemy na Win98SE

> Moze jednak poszukac czegos na LPT ?

predkość: USB 1.0 < LPT < USB 2.0

jesli zdecydujesz się na kontroler USB 2.0 to odradzam te na chipsetach VIA
(przeważnie 3+1) lepiej poszukać coś na NEC (prawdopodobnie ten MINT 4+1).
Ja dokupiłem kontroler USB 2.0 Mint (VIA VT83C572) do płyty gł. na chipie
VIA133 i mam wiecej problemów niż radości.

Reasumując proponuje pozostać przy LPT, a o USB2.0 pomyśleć przy kupowaniu
nowej płyty głównej.

MMM