Re: Kontrolery PCI USB - czy sa z nimi jakies problem?

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 23:39:14 MET

Michał Michna wrote:

> jesli zdecydujesz się na kontroler USB 2.0 to odradzam te na chipsetach VIA
> (przeważnie 3+1) lepiej poszukać coś na NEC (prawdopodobnie ten MINT 4+1).
> Ja dokupiłem kontroler USB 2.0 Mint (VIA VT83C572) do płyty gł. na chipie
> VIA133 i mam wiecej problemów niż radości.

A już broń boże na ALI. Instalacja tego to koszmar, a potem w różnych
sytuacjach, np. przy odłączeniu urządzenia (a USB z zasady powinno
obsługiwać hot-swap) wywala cały system, z pięknym bluescreenem "Error
XXXXX. System halted". Mamy w pracy jeden kontroler na ALI, drugi
(Avacs) na VIA i po upgradzie sterowników do najnowszej wersji ten na
VIA działa bezproblemowo; ten na ALI - działa tak źle, jak tylko można
sobie wyobrazić. W obydwu przypadkach Win98SE.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki