Kontrolery PCI USB - czy sa z nimi jakies problem?

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslawjaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:16:02 MET

Witam serdecznie
Zamierzam kupic na przezent siostrze jakas niedroga drukarke. Bedzie to
cos z tej listy:
drukarka atramentowa Canon I250 259,00 zl
drukarka atramentowa Epson Stylus C42SX 239,00 zl
drukarka atramentowa Epson Stylus C42UX 239,00 zl
drukarka atramentowa Epson Stylus C43SX 285,00 zl
drukarka atramentowa Epson Stylus C43UX 289,00 zl
drukarka atramentowa HP DJ 3550 245,00 zl
drukarka atramentowa HP DJ 3650 325,00 zl
drukarka atramentowa Lexmark P706 359,00 zl
drukarka atramentowa Lexmark Z602 199,00 zl
drukarka atramentowa Lexmark Z605 229,00 zl
drukarka atramentowa Lexmark Z705 285,00 zl

Wstepnie zdecydowalem sie na
HP 3650, 3550 lub Lexmarka 605,705

Problemem jest brak zlacza USB w komputerze siostry a drukarki ktore
wymienilem maja tylko to zlacze. Wiem ze mozna dokupic kontroler PCI tak
aby uzyskac gniazdo USB.
Znalazlem cos takiego:
kontroler PCI USB 1.1 49,00 zl
kontroler PCI USB 2.0 69,00 zl
kontroler PCI XPower USB 1.1 2-port 50,00 zl
kontroler PCI XPower USB 2.0 2-port 60,00 zl
kontroler PCI Mint USB 2.0 4+1-port 74,00 zl

Moje pytanie jest takie:
Czy kontrolery takie dzialaja z wiekszoscia sprzetu? Siostra ma plyte z
procesorem celron333 - nie wiem dokladnie jaka plyte. (nie moge
sprawdzic bo mieszkamy w roznych miejscach Polski i bedziemy sie widziec
dopiero na swieta - ma byc to prezent na gwiazdke.)
Czy moge spodziwac sie jakis problemow - jezeli tak to jakich?
CZy bedzie wszystko prawidlowo dzialac pod Win98se ?
Moze jednak poszukac czegos na LPT ? Czesc z tej listy to chyba drukarki
z LPT - Canony. Jednak mam najwieksze zaufanie do produktow HP i
Lexmarka - po prostu uzywalem ich i uzywam do tej pory i nie bylo
specjalnych problemow.

pozdrawiam serdecznie

PS
Ceny wziete z cennika firmy Age z Wroclawia.
Podalem je poniewaz akurat ich cennik mialem "pod reka".

--
   jaroslaw jaszewski   icq:23771667 gg:253593
     tylko poniższy adres jest prawidłowy