Rada co do upgradu komputera

Autor: Geralt (przemyslaw26_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 18:12:06 MET

Witam!

Mam pytanko. Co byscie mi radzili wymienic w sprzecie:
Soltek-75DRV4 (plyta glowna - moze na niej wejsc do Athlona 2600+ na 200-266
MHz)
512 MB (DDR 266)
Athlon 1700+
Dyski Seagate 120 GB, 80GB, 40 GB
Zasilacz Codogen 300W
Geforce 4 MX 440 Pixelview
Jakas SB 5.1
Kontroler Raid

Juz mam kompa z prawie 3 latka chyba i pomyslalem ze mozna by sie zastanowic
nad wymiana czegos. Zastanawiam sie, czy:
1) Pojdzie mi jeszcze jeden twardy na zasilaczu - ale to nie az tak
niezbedne
2) Czy nie wymienic procesora na 2600+
3) A moze juz lepiej poczekac i pozniej calosciowo wymienic wszystko razem z
plyta glowna itp?
4) CZy duzo dalaby zmiana karty graficznej i na jaka ? - ale szczerze mowiac
na razie wole procesor niz karte graficzna zmienic.
5) Czy jest duza roznica miecy athlonami 2600+ dzialajacymi na 333 i na 266
MHz.

Z gory dziekuje za wszelkie rady i sugestie.

Pozdrawiam
Geralt