Re: Szybszy skaner

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 22:46:35 MET

Krzys-iek wrote:

> no fakt ze nie skanowalem do ocr b/w bo myslalem ze szary lepszy.
> Jedzie o 1/3 szybciej a nie 2x ?

To zależy w którym modelu. Np. Epson Perfection 1660 jedzie niemal tak
samo szybko B/W jak grayscale - byle na USB 2. Perfection 610 - tu już
różnica jest większa (ale mniej niż 2x).

> btw - znany nick z grupy borg tv, jest jeszcze gdzies, reaktywowana (tvmania
> is kaput chyba?)

Prawdopodobnie grupy na tvmania są już nie do odratowania. Szkoda, bo
pewnie nawet nie były nigdzie archiwizowane i żal mi tych wszystkich,
którzy np. muszą wypróbować rozwałkę NTFS na własnej skórze zanim
zorientują się, że instalowanie szemranego softu niekoniecznie musi
sprzyjać bezpieczeństwu danych. Szkoda grup i szkoda Borga, że tak
niechlubnie skończył.

Jeśli chodzi o soft do tunerów - dłuższy czas korzystałem z Multideca,
potem przerzuciłem się na DScalera. Firmowy soft (w moim przypadku
Averowy) włączam tylko, jeśli chcę coś nagrywać.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki