Re: Szybszy skaner

Autor: T. Skolem (T.Skolem_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:55:11 MET

Dziękuje wszystkim za opinie, zwłaszcza "macminerowi.
Wysłużonego Microtec'a Phanotom 336CX (LPT) zastąpie najprawdopodobniej
Epsonem Perfection 1670.

Skany z mojego Microteka robione w szarości i kolorze mają pionową,
cienką, rozmytą na brzegach jasną pręgę mniej więcej po środku obrazu.
Gdy patrzę na głowicę, do wydaje mi się, że świeci jednakowo
intensywnie na calej szerokości. Co to może być?

Co do szybkości starocia, to obraz pełnego A4 (b/w, 300dpi)
pojawia się w FineReaderze6 w 45 s. Powrót głowicy zajmuje dalsze 17 s.
Tak jest w win xp, w win 98se jest trochę szybciej.

Pozdrawiam
Skolem