Re: Kablówka a zakłócenia na monitorze.

Autor: red (red_int_at_USUN_TOgazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 23:01:28 MET

> Rozwiazaniem twojego problemu bedzie separator galwaniczny oddzielajacy
> kablowke od TV lub magnetowidu. Popytaj w sklepach RTV lub elektronicznych
> ... mozliwe ze beda mieli. Jako podstawe powinienes traktowac uziemienie
> kompa! Musisz go podlaczyc do gniazka z bolcem lub zlecic komus dorobienie
> takowego inaczej narazasz swoj sprzet na zniszczenie lub nieprawidlowe
> funkcjonowanie (jeden z efektow juz znasz).

Jeszcze zalezy od tego w jaki sposob jest uziemiana kablowka, ale ta raczej
jest wprost do ziemi po prostu :) Chodzi o to, ze u mnie sytuacja byla taka,
ze mam zerowanie w skrzynce, a nie uziemienie z prawdziwego zdarzenia.
Poczatkowo mialem podlaczonego kompa bez bolca i strasznie kopala pradem
obudowa. Po zakupieniu listwy z filtrem i podlaczeniu bolcowanego gniazda
prad oczywiscie juz nie plynie. Jako ze moj komp polaczony jest z kablowka
przez modem kablowy, a takze przez tuner tv pojawily sie zaklocenia... ale
nie na kompie czy monitorze, tylko na telewizorach w calym domu.

Sprawe oczywiscie zalatwil separator galwaniczny. Jesli nie dostaniesz w
okolicy, polecam http://www.dipol.com.pl/ - sam tam sie zaopatruje.

--
red