Re: Szybszy skaner

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:09:13 MET

macminer <macminer.out_at_polbox.com> napisal nam:

> Krzys-iek wrote:

> Zauważ, że nie deprecjonuję tym samym Microteków jako sprzętu, a
> jedynie zwracam uwagę na nieprawdziwość stwierdzenia, jakoby B/W nie
> służył do OCRu. Ponadto poprawne automatyczne naświetlenie zależy
> jeszcze od tego, jak program skanujący umie skorzystać z interfejsu
> (zwłaszcza jeśli używa opcji cichej współpracy).

no fakt ze nie skanowalem do ocr b/w bo myslalem ze szary lepszy.
Jedzie o 1/3 szybciej a nie 2x ?

> Jak mam pokazać? Po prostu ma wszystkie funkcje, których zazwyczaj nie
> mają interfejsy do tanich skanerów: automatyczne (i poprawne!)
> dostosowanie głębi koloru dla różnych typów skanowanych mediów;

www.krionix.net/m no tak pokazac, piszesz o wiekszosci funkcji ktore mam,
tez
nie lubie softu za przeproszeniem jak dla downa jak miala agfa (choc skany
ok)
a wlacza sie w 3 sek okolo (jest wg mnie dobry dlatego pisze, to tak samo
jak
z softem do kart TV - pixelowy wlaczal sie ok 10 sekund LOL, i mial 1/10
tego
co borg tv wlaczajacy sie w sekunde.... no ale nie rozwalal ntfx pod xP :P)

btw - znany nic z grupy borg tv, jest jeszcze gdzies, reaktywowana (tvmania
is kaput chyba?)

pozdr