Re: łzy wzruszenia...

Autor: Kaja (melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 10:49:31 MET

Sun, 14 Dec 2003 16:14:05 +0100, na pl.comp.pecet, *Andrzej_K.*
napisał(a):

> Pamiętaj, że oszczerstwa są karane, a Ty już to zrobiłaś.
>
> PS Andrzej Litewka "pisuje" na grupy - pl.rec.muzyka
>
> pl.misc.elektronika
> alt.pl.divx
> i korzysta z usług TPSA - qv56.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bardzo, bardzo serdecznie Cię przepraszam. Twój styl pisania jest tak
podobny do stylu AL, że byłam pewna, iż to on.
Nie czytam tamtych grup i dlatego po prostu myślałam, że on zmienił nicka.
Wybaczysz mi?

> zaś Andy-K nie istnieje w archiwach polskiego usenetu.

Masz rację. Istnieje Andy_K :-)

--
Pozdrawiam,
Kaja