Re: Diamandtron - wada?

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 11:32:44 MET

Użytkownik "bartosz skowron" <xterrorx_at_WYWAL-TO.o2.pl> napisał w wiadomości
>To jest właśnie LM704UTA, ale w piątek planowałem wymianę na HM704UTC,
>ale zaczynam się obawiać o tą ostrość...

Przewiduję problemy, bo 704utc ma rozmyty obraz...
Tylko nie daj sobie wmówić, że jesteś zbyt wymagającym klientem, który za
stosunkowo niskie pieniądze wymaga od monitora cudów. W razie walki mów, że
nigdzie nie natknąłeś się na info o różnicach w ostrości, bo pewnie będą ci
wmawiać że "ten typ tak ma" i że wiedziałeś co bierzesz.

IMO od Iiyamy można wymagać czegoś pomiędzy pełną satysfakcją a zachwytem.

Pzdr

A.