Re: łzy wzruszenia...

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 16:14:05 MET

Użytkownik "Kaja" <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl> napisał
w wiadomości news:e11q4juudw7i$.dlg_at_unikatowy.adres.e-mail

> I tak większość ludzi wie, że przedtem pisałeś pod nickiem Andrzej
> Litewka i Andy-K.
> Jesteś i tak największym spamerem w usenecie.

O czym Ty piszesz? Jaki "Litewka" jaki "Andy-K"?.
Sprawdź dokładnie i wycofaj te publiczne zarzuty.
To nie jest prośba gdyż i zarzuty nie są ważkie.

> Tych ordynarnych spamów przysyłanych mi na moje konto pocztowe to ci
> nigdy nie zapomnę. Taki hojrak byłeś, że ci akurat założyli łącze
> stałe, a ja miałam modem. I o to ci chodziło buraku.

Nie wiem co do mnie "pijesz" i dlaczego próbujesz
mnie obrażać. Aktualne łącze mam od ok. 2 lat,
a przedtem miałem SDI.

> Pokazałeś kim
> faktycznie jesteś. Rozczarowałeś się, że nawet przez internet nie
> znajdziesz sobie podobnej buraczki/kandydatki na żonę...szukaj więc i
> popisuj się dalej bohaterze". Rozszyfrowano Cię od razu i znalazłam
> sposób na unieszkodliwienie cię.

Cały czas jestem tym samym człowiekiem. Żony nie szukałem
i nie szukam. Takie zwroty "rozszyfrowano" są bardzo tajemnicze.
Jakież to siły robiły to tak nieudolnie?.

> Pamiętaj, że to samo mogę jeszcze
> napisać na grupę pl.soc.prawo, gdzie się wymądrzasz bez znajomości
> przepisów.

Pamiętaj, że oszczerstwa są karane, a Ty już to zrobiłaś.

PS Andrzej Litewka "pisuje" na grupy - pl.rec.muzyka

pl.misc.elektronika
                                                        alt.pl.divx
     i korzysta z usług TPSA - qv56.neoplus.adsl.tpnet.pl
     zaś Andy-K nie istnieje w archiwach polskiego usenetu.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z nerwów."