Re: łzy wzruszenia...

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 13:36:09 MET

Użytkownik "Kaja" <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl> napisał w
wiadomości news:18rr6az7m1hrx$.dlg_at_unikatowy.adres.e-mail

> [..........................]
> Bardzo, bardzo serdecznie Cię przepraszam. Twój styl pisania jest tak
> podobny do stylu AL, że byłam pewna, iż to on.
> Nie czytam tamtych grup i dlatego po prostu myślałam, że on zmienił
> nicka. Wybaczysz mi?

Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak mi na duszy ulżyło! :)
Gdybyś tego nie zrobiła to bym tego, jako niewinny, nie
mógł ot tak zostawić. Już rozważałem napisanie do Twego
providera i *na szczęście* z rana "nie miałem do tego melodii" :)
Oczywiście, że puszczę to w niepamięć. Nawiasem mówiąc
gdybyś zarzuciła mi, że np. jestem upierdliwy, czepialski,
zrzęda itd. to bym się tylko uśmiał gdy jest to prawda,
ale tego seksualnego spamera to nie mogłem zdzierżyć. :)

> Masz rację. Istnieje Andy_K :-)

Wiem bo "prześwietliłem" polski usenet. Ja *zawsze* posty
podpisywałem "Andy_K". Jakiś czas temu zmieniłem jedynie
"Od" z "Andrzej" (nazwa konta w OE) na "Andrzej_K" i to
tylko dlatego, że "Andrzejów jak mrówków" i zachodziły
pomyłki_nieścisłości.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Uśmiechnij się...   jutro będzie Lepper."