Re: chałaśliwy hdd

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 11:11:25 MET

> Masz o tyle dobrze, że żeby usłyszeć ten dźwięk potrzebna jest idealna
cisza
> (choć swoją droga idealna ciszę mozna uzyskać jedynie w warunkach
> laboratoryjnych i wtedy słyszysz bicie swojego serca). Moja Baśka piszczy
> jak oszalała i jest głównym emitorem hałasu w pokoju, nawet przy włączonym
> tv ją czuć. Proponuje reklamacje, choc nie każdy Ci uzna, że hałas to
wada.
> Ja kupowałem swój dysk w Komputroniku, niby moge do zareklamowac, ale
> papierów nigdzie nie mogę znaleźć. Możesz też spróbować programika
> [...]
Zauważyłem, że te odgłosy pojawiają się przy nieco dłuższym działaniu kompa
(tzn. 15 min. :)). Tak sobie myślę... może dysk się przegrzewa? Mam kilka
radiatorów, może jakiś przymocować? Co do programików spowalniających
obroty, to przydają się one w nocy, gdy ściągam jakiś duży plik.

Pozdrawiam
Mad_Lamer