Re: Tuner Pixel view TV PRO FM

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 11:05:33 MET

> Witajcie
> Jestem posiadaczem w/w tunera i mam z nim male problemy. Otoz niektore
> stacje tv zle sa odbierane i nie wiem co moze byc przeczyna. Podczas
> ogladania np: TNNu pojawiaja sie paski poziome na dole ekranu. Ogolnie
obraz
> jest maly estetyczny. Niektorzy doradzali mi za sa zakocenia i dlatego
takie
> skutki...innu z kolei zebym kupil wzmacniacz syhnalu. Co Wy o tym
myslicie?
> Jak zrobic zyby sygnal byl czysty jak w TV? Pozdrawiam
Ale jak dokładniej te paski wyglądają? Są wyjątkowo upierdliwe i zasłaniają
obraz, czy tylko go zniekształcają?
Sprawdź, czy na tuner na karcie jest w całości, tzn., czy nie rozłazi się ta
blaszana osłonka. Ja miałem takie coś po tym jak wepchnąłem na siłę wtyczkę
od kablówki :)

Pozdrawiam
Mad_Lamer