Re: łzy wzruszenia...

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 10:32:28 MET

"Andrzej_K." <nie_podaje_at_no.spam.pl> wrote:

> Nie ja wymyśliłem Netykietę i zawarte w niej *zalecenia* .
> *Zalecenia* gdyż nikt nikogo nie zmusi do kulturalnego
> zachowania i przestrzegania ustalonych zasad.

Od pewnego czasu niektorzy "uzytkownicy" tej grupy zachowuja sie
niczym pewna kwoka z wiersza Brzechwy... Dajcie sobie panowie na
wstrzymanie i zacznijcie reformy od siebie.

Jedna z zasad usenetu jest to, ze jesli pisze sie wiadomosc przeznaczona
dla jednej osoby, to uzywa sie do tego celu e-maila, a nie grupy
dyskusyjnej. Do dobrego tonu nalezy takze podpisanie posta nazwiskiem.

Osobiscie sto razy bardziej wole przeczytac ciekawy i wnoszacy cos do
tematu post, nawet jesli nie spelnia zalecen co do formy niz
bezwartosciowe, formalnie poprawne nawolywania anonimowych obroncow
4-linijkowego siga.

BTW, IMO sig Moradzego jest 4-linijkowy, bo pozdrowienia zwykle pisze sie
nad sigiem - nie jest to staly element posta.

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..