Re: Przerobka softwarowa SB LIVE na AUDIGY2

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 10:24:56 MET

> Ale..wszystkie strony ktore omawiaja dokladnie krok po kroku jak i co
> trzeba zrobic sa niestety nie w naszym ojczystym jezyku.
> Nawet udalo mi sie zassac 200MB sterowniki ktore sie uchowaly gdzies bo
> jak wiadomo creative i jego prawnicy pozamykali sporo stron ktore
> instrulowaly co i jak.
> Tym bardziej pousuwane ponoc zostaly te przerobione przez japonczykow
> sterowniki.
> Jak widac mnie sie udalo zassac jednak moze nzacie jakas polska strone
> ktora tlumaczy krok po kroku co i jak zrobic by byl efekt porzadany?
> Pozdrawiam

> [...]

Witam

Ja dzialam na takich sterach, wyczytalem o tym na fotum.tweak.pl sciagnalem
i ladnie chodza, mam teraz Surround Mixer, Speaker Settings i EAX Console od
Audigy ;))
Jednak sprzetowo wszystkiego nie ma EAX 3.0 nie da sie wlaczyc, za too super
funkcje CMSS 3D, ktora w locie przerabia standardowe dzwieki wav i mp3 na
wszystkie 5.1 glosnikow ;))

--
Pozdrawiam
Kubu$