konfugiracja

Autor: opolanin (opolanin_at_poczta.fm_NO-SPAM_)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 20:36:30 MET

Witam,

W poniedzialek musze kupic kompa - znajoma mnie prosila.
Komp ma byc uzywany do domowych zadan.
Planuje taka konfiguracje:

AMD Athlon XP 2200+ oraz Spire 5E34B3 mied
Microstar K7N2-L
DDR 256MB PC3200 400MHz (o ile kasa pozwoli to 512)
ATI Radeon HIS 9200 128MB DVI 128bit
WD Caviar 80GB 7200 8MB Cache
DVD SAMSUNG 16/40 SD-616
CDRW TEAC 52/24/52 OEM (bardzo malo plytek bedzie wypalane)
17" NEC FE791SB

O ile z wyborem plyty, procka, ramu i hdd to nie mialm duzych problemow
(po przejrzeniu archiwum) to schody zaczely sie dalej ;-(
Prosze doradzcie jakie sa slabe ogniwa w tym zestawie i na co je
zamienic. Nieukrywam ze nacisk (ze strony znajomej) mam polozony na
dluga gwarancje
Skladalem juz niejeden zestaw i zawsze mam problem z monitorem - w koncu
to ok. 1/4-1/3 zestawu.
Prosze o konstruktywne porady ;-)

pozdrawiam
opolanin