Re: konfugiracja

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 00:27:21 MET

Niejaki opolanin twierdzi jakoby:
> Witam,
>
> W poniedzialek musze kupic kompa - znajoma mnie prosila.
> Komp ma byc uzywany do domowych zadan.
> Planuje taka konfiguracje:
/ciap/

> DDR 256MB PC3200 400MHz (o ile kasa pozwoli to 512)

512MB Koniecznie. Jest to obecnie podstawa, a przy takiej konfiguracji
256MB będzie wąskim gardłem. TAk więc - oszczędź jeśli musisz na
wszystkim, byle nie na RAMie!

> WD Caviar 80GB 7200 8MB Cache

Mój, nieco starszy, bo 2MB jest głośny. Piszczy straszliwie.

> DVD SAMSUNG 16/40 SD-616

O Samsungach słyszy się mało pochlebne opinie.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//