Re: konfugiracja

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 22:39:06 MET

Dnia 2003-12-13 20:36, Użytkownik opolanin napisał:

> W poniedzialek musze kupic kompa - znajoma mnie prosila.
> Komp ma byc uzywany do domowych zadan.
> Planuje taka konfiguracje:

> ATI Radeon HIS 9200 128MB DVI 128bit

moze lepiej 9100 z 64MB?

> WD Caviar 80GB 7200 8MB Cache

jak cenisz cisze polecam np. Barracude (ale tutaj 3 lata gwarancji
dopiero od 120GB)... albo bardzo szybki i cichy Hitachi DeskStar 7K250
80 GB.. tez ma 3 lata gwarancji

> DVD SAMSUNG 16/40 SD-616

wg mnie samsung robi bardzo slabe napedy optyczne (nie tylko napedy) i
tutaj lepiej cos z Toshiba, Pionieer, LiteON

> CDRW TEAC 52/24/52 OEM (bardzo malo plytek bedzie wypalane)

LiteON... o tym teacu slyszalem troche negatywnych opinii

i tak jak napisales wczesiej... jak kaska pozwoli stanowczo 512MB ramu

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |