Re: sterownik - jak się go pozbyć (Aztech)

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 20:38:17 MET

Dnia Sat, 13 Dec 2003 19:53:48 +0100, pw
<pw4_at_poczta.onet.zmienczterynadwa.pl> napisał:

> Czy da się całkowicie odinstalować sterowniki
> tak żeby nie zostało po nich śladu ?

O ile mnie pamięć nie myli, to menadżer urządzeń szuka wpisów w folderze
INF,
(ale głowy nie dam, czy nie jeszcze gdzieś) i jak coś znajdzie to próbuje
sam zainstalować daną kartę, niekoniecznie zgodnie z tym co jest akurat
wsadzone.
Dlatego musisz usunąć wszystkie wpisy dotyczące karty.
Najlepiej to sprawdź jakie pliki są w instalce sterownika i przeszukaj
katalog
Windowsa - co znajdziesz to usuń.
Ja tak robiłem z kartami graficznymi, modemami i ISDN.

--
Pozdrowienia
Wojtek