Re: Stary sprzet - stworzmy muzeum internetowe;

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 13:06:57 MET

Niejaki adasiek twierdzi jakoby:
> witam!!!
>
> przeczytalem watek:
> news://brcekr$mni$1@nemesis.news.tpi.pl
/ciap/

Jestem za! :)
Mogę udostępnić w formie foto znośnej jakości :) :

1. Kompletny działający Amstrad CPC6128 (choć nie pecet, ale... :) )
2. Dysk Seagate 40MB
Pudło sprzętu różnorakiego :) M.in trochę różnego RAMu, AMD K5 PR75,
modem 28,8 na ISA (używałem jeszcze półtora roku temu :) i rozebrana na
części stacja 5.25" :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//