Re: Stary sprzet - stworzmy muzeum internetowe;

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 13:47:36 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> witam!!!

> jesli tylko znalazloby sie kawalek przestrzeni dyskowej na jakims
> serwerze HTTP, co powiedzielibysnie na male muzeum sprzetu, ze zbiorow
> grupowiczow pl.comp.pecet;

OMG - będę musiał zejść do piwnicy :-)
jakbym pokazał obudowę to by było sporo śmiechu - przeżyła kilkanaście lat,
zaczynała chyba od 286, potem, 386, 486, a na K5 skończyła i kiedyś
"przygotowywałem" ją piłą do metalu i obcęgami do pomieszczenia jakiejś
większej części - To dopiero był tuning!!! Stacja dyskietek jeszcze chodzi i
aktualnie jest zamontowana w mojej obecnej maszynie. Reszta też chodzi, ale
komp już niekompletny. Acha - płyta główna miała przerwane ścieżki i robiłem
ochydny, ordynarny mostek z wielkiego drutu, który czasem nie stykał i
trzeba było komputer startować ze wspomaganiem ręcznym :-)