Re: Stary sprzet - stworzmy muzeum internetowe;

Autor: Buniek (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 13:10:40 MET

Witam

Mam simy 30 pin krotkie slawetne simy ktore wchodzily po 4 w bank :) Tplessy
i zwykle uzywam ich jako breloczkow do kluczy jak poodpadaja uklady biore
nastepny. Najlepsze jak klucze leza np. w knajpie na stole najbardziej mi
sie podobalo :
"- Jezu jaki masz dziwny immobliser w samochodzie" (pewnie zle napisane ale
po Naszemu byloby smieszne :)

Pewnie jakies 286 i kilka innych dzwactw bym znalazl mam dysk ktory moge
rozkrecic i podlaczyc i kamerka nagrac filmik jak to wyglada podczas pracy
lub tylko fotki porobic"

Pozdrawiam
Marcin Gochnio
GG - 5064825 GSM - 606 533 755
CB-RADIO 27.330 Buniek BEMOWO
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_wp.pl