Re: jak podłączyć COVOXA

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 14:37:46 MET

Dnia 2003-12-11 14:11, Użytkownik ser_x napisał:

> muszę go podłączyć do portu drukarki ale co dalej ?
> czy koś wie jakie ma on parametry muzyczne ?

Nie ma żadnych. Kiedyś w czasach 385/486 były programiki, które
odtwarzały pliki mod i potrafiły wysłać sygnał na covoxa - wiem, bo
używałem :D
Teraz to chyba do niczego Ci się nie przyda. A swoją drogą, jak
poszukasz to kupisz kartę dźwiękową na ISA (wnioskuję że masz stary
komputer) do 10zł.

--
Pozdrawiam, Witiia
(rodzaj męski ku ścisłości)