Re: jak podłączyć COVOXA

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 14:41:32 MET

> cze,
> nie mam kasy na kartę dzwiękową,
> a dostałem interfejs nuzyczny COVOX
> - kumpel mi mówi że ma fenomenalną jakość dzwięku.
No to ten kumpel zrobił Cię w bambuko. Covox brzmi troszkę gorzej niż Amiga.
Jest 8 bitowy i mono, czyli w praktyce nie spełnia obecnych standardów. Ale
jeżeli nie masz pieniędzy na normalną kartę dźwiekową, to zapewne i komputer
masz nie za nowy, a wtakim covox jeszcze do czegoś może się przydać...
> muszę go podłączyć do portu drukarki ale co dalej ?
Dosowy player modów (nie działa pod winem) to inertia player, czy jakoś tak.
Są także sterowniki do covoxa dla win 3.11 oraz 9x, o nazwie wincovox. Gry,
które obsługują covoxa to między innymi: Duke Nuken 3D, Another World oraz
Electro Body...

Pozdrawiam
Mad_Lamer