Re: jak podłączyć COVOXA

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 15:22:54 MET

Witam.
ser_x na pl.comp.pecet napisał(a):
> nie mam kasy na kartę dzwiękową,
> a dostałem interfejs nuzyczny COVOX
> - kumpel mi mówi że ma fenomenalną jakość dzwięku.
>
> muszę go podłączyć do portu drukarki ale co dalej ?
> czy koś wie jakie ma on parametry muzyczne ?

No to jest mono, 8 bit więc jakość nie jest najlepsza.
Podłącza się to do portu równoległego, w sieci można znaleźć sterowniki
do tego do windowsa, więc możesz się pobawić. Ja używałem tego na swoim
pierwszym 386. Miałem sterownik do win 3.11. Chodziło całkiem nieźle.
Za sterownikami pogooglaj troche, ja znalazłem coś takiego:
http://193.125.152.107/pub/windows/drivers/

Pozdrawiam,
Wołek.

--