Re: jak podłączyć COVOXA

Autor: jurson (jurson_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 14:36:17 MET

Użytkownik ser_x napisał:
> cze,
> nie mam kasy na kartę dzwiękową,
> a dostałem interfejs nuzyczny COVOX
> - kumpel mi mówi że ma fenomenalną jakość dzwięku.

napewno :). Ja kiedyś na nim zaczynałem robić moduły. Tyle że to było
raz, dwa, trzy a wiem trzy osiem sześć DX/40Mhz. Nawet gdzieś powinienem
takiego mieć.

> muszę go podłączyć do portu drukarki ale co dalej ?

dalej kabelek do jakiegoś wzmacniacza albo głośniczków ze wzmacniaczem.
Z jednej strony chinch (tak było u mnie ale to może zależeć od tego kto
to cudo montował) a z drugiej to już ty wiesz najlepiej co masz.

Co do programów to były takie które go obsługiwały.
- chyba w Electro Body można było grać
- no i obsługiwał go nieśmiertelny Fast Tracker:)
- może jakiś hobbysta napisał jakiś sterownik pod Win ale nie
podejrzewam. Nie ta epoka. Chociaż widziałem dziwniejsze rzeczy.

> czy koś wie jakie ma on parametry muzyczne ?

A nie ma w instrukcji;-)

A tak poważnie to koszt kabelka (jeśli go nie masz) będzie zbliżony do
ceny jakiejś starej a z pewnością o niebo lepszej karty dźwiękowej. Na
allegro do 20zł napewno coś znajdziesz.

pozdrowienia
gj